Ledenadministratie

Houd alles eenvoudig bij

  • Persoonlijke gegevens
  • Lopende
  • Historie van alle sessies
  • Betalings- en factuuroverzicht
  • Notities, intakes en bestanden delen
Alle relevante gegevens van al jouw klanten in een paar klikken beschikbaar
Beheer klanten of leden optimaal
  • Voeg eenvoudig nieuwe klanten toe en maak direct een account voor ze aan
  • Bekijk en onderhoud persoonlijke gegevens en voeg notities toe
  • Bekijk lopende rittenkaarten of abonnementen en houd overzicht op alle boekingen, betalingen en facturen per klant
  • Maak groepen aan, zodat je deze bijvoorbeeld makkelijk kunt inplannen of korting kunt geven
  • Koppel klanten aan trainers, zodat trainers eenvoudig hun klanten kunnen beheren
Begeleid je klanten effectief
  • Deel bestanden, zoals trainingsschema's of voedingsplannen
  • Deel links, zoals interessante pagina's of Google Drive of Dropbox links
  • Maak zelf formulieren aan en vul bijvoorbeeld tijdens de eerste afspraak een intakeformulier in
  • Houd eenvoudig voortgangsregistraties bij en bekijk de progressie van klanten
Leg meer contact met de klant
  • Onderhoud persoonlijk contact door eenvoudig berichten te sturen en te ontvangen
  • Verstuur uitnodigingen voor nieuwe activiteiten en zorg ervoor dat klanten zich direct kunnen inschrijven
  • Bepaal welke notificaties klanten ontvangen, zoals een automatische herinnering voor het begin van een sessie of indien de credits bijna op zijn