Ledenadministratie

Houd alles eenvoudig bij

  • Persoonlijke gegevens
  • Lopende
  • Historie van alle sessies
  • Betalings- en factuuroverzicht
  • Notities, intakes en bestanden
Alle relevante gegevens van al jouw klanten in een paar klikken beschikbaar
Verkrijg inzicht in je klanten
  • Zoek eenvoudig op naam of gebruik filters om inzicht te verkrijgen in je klantenbestand
  • Zie in één oogopslag hoeveel actieve klanten er zijn en wie welk product gebruikt
  • Maak klantgroepen aan zodat je deze makkelijk kunt inplannen of korting kunt geven en koppel klanten aan trainers zodat snel je eigen klanten kunt inzien
  • Voeg eenvoudig nieuwe klanten toe en maak direct een account aan of nodig ze uit om zelf een account aan te maken
Begeleid klanten optimaal
  • Deel bestanden, zoals trainingsschema's of voedingsplannen
  • Deel links, zoals interessante pagina's of Google Drive of Dropbox links
  • Maak zelf formulieren aan en vul bijvoorbeeld tijdens de eerste afspraak een intakeformulier in
  • Houd eenvoudig voortgangsregistraties bij en bekijk de progressie van klanten
Leg meer contact met de klant
  • Onderhoud persoonlijk contact door eenvoudig berichten te sturen en te ontvangen
  • Verstuur uitnodigingen voor nieuwe activiteiten en zorg ervoor dat klanten zich direct kunnen inschrijven
  • Bepaal welke notificaties klanten ontvangen, zoals een automatische herinnering voor het begin van een sessie of indien de credits bijna op zijn